Pomysł na zorganizowanie szkolenia z zakresu mediów społecznościowych zrodził się z potrzeby prowadzenia skutecznej promocji atrakcji turystycznych i bogatego dziedzictwa kulturowo-przyrodniczego pogranicza polsko-słowackiego. Dzięki szkoleniom uczestnicy pozyskają niezbędną wiedzę w zakresie wykorzystania siły i zasięgów najpopularniejszych serwisów społecznościowych do celów informacji i promocji w branży turystycznej.
Szkolenie podzielone zostało na części poświęcone Facebookowi, Instagramowi oraz możliwościom reklamowym portali.
W pierwszej chwili może wydawać się, że obsługa narzędzi typu serwis społecznościowy nie powinna przysporzyć większych kłopotów, a ich obsługa wydaje się być nieco intuicyjna.
Nic bardziej mylnego. W istocie, serwisy kryją wiele tajemnic i nieoczywistych rozwiązań. Poznanie tajników sprawnego prowadzenia działalności w wirtualnej przestrzeni jest jednym z celów kursu. Uczestnicy kursu organizowanego przez Stowarzyszenie „BESKIDlove” oraz Polonus w Żylinie poznali już główne zagadnienia kursu i przekonali się, jak obszerny jest temat związany z social media.
Sprawdź czy znasz prawidłowe odpowiedzi na poniższe przykładowe pytania:
- Prowadzisz fanpage, na którym zebrałeś społeczność 1000 fanów. Średnio, ilu fanom twojej strony Facebook wyświetla publikowane przez Ciebie posty organiczne?
- Mniej niż 100 osobom
- 100-300 osobom
- 300-500 osobom
- 500-700 osobom
- 700-900 osobom
- Wszystkim lub prawie wszystkim
- Jakim skrótem określamy "wezwanie do działania" w komunikacie reklamowym?
- CTR
- ABS
- CTA
- UPS
- USP
Odpowiedzi: … ?
Jeżeli nie znasz wszystkich odpowiedzi - nie przejmuje sie! Z pewnoscią wszystkiego sie dowiesz w trakcie kursu, który już niedługo się rozpoczyna.
Szkolenie prowadzone w ramach mikroprojektu pn. „Nowa jakość obsługi w turystyce - Nowe kwalifikacje” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020 oraz z budżetu państwa.