Aktualności

f1
Social Media Ninja to “po prostu” specjalista od mediów społecznościowych. “Po prostu”, ponieważ specjalista od mediów społecznościowych to z kolei bardzo szerokie pojęcie. W końcu platform Social Media jest wiele, a zakres obowiązków, które mogą się z nimi wiązać – niemal nieograniczony.

Media społecznosciowe w dzisiejszych czasach pełnią wręcz kluczową role w promocji regionów turystycznych. Dzieki nowoczesnym narzędziom sa w stanie bardzo precyzyjnie targetować komunikacje w taki  sposób, by zainteresować wybraną grupę turystów po polskiej lub słowackiej stronie. Umiejętność posługiwania się mediami społecznościowymi jest kluczowe w pracy ludzi zwiazanych z turystyką w regionie. W naszym mikroprojekcie jedno ze szkoleń dotyczy właśnie narzędzi social media. Szkolenie składa się z dwóch części - pierwsza cześć- bardzo ważna - to teoria, która obejmowała m. in. tworzenie wartościowego kontentu, targetowanie reklamy, obsługę cms, budowanie relacji z klientem online, powiazania ze stonami wwww została nagrana i zamiesczona na naszej stronie w Strefie logowania. Wszyscy uczestnicy szkolenia mają do niej pełny dostęp o dowolnej porze.
Druga część szkolenia odbędzie się w czasie rzeczywistym. Wszyscy uczestnicy będą mogli zadawać pytania prowadzącej szkolenie.

Projekt pn. „Nowa jakość obsługi w turystyce – nowe kwalifikacje” realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020.